Omrkněte portfolio

Obchodní podmínky

pro nákup služeb a produktů podnikatelky Lucie Tomanové  

Ing. Lucie Tomanová  

Místem podnikání: Studentská 347, Mnichovo Hradiště, 29501

IČO: 07647140

Email: info@lucietomanova.cz

Podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku

(dále také jen „Poskytovatelka“)

I. Účel obchodních podmínek

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej služeb a online produktů prodávající / poskytovatelky Lucie Tomanové, prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webu www.lucietomanova.cz či na dalších internetových službách uvedené Poskytovatelky.  

2. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, které doplňují uzavíranou objednávku, spolu se kterou jsou vyjádřením smluvního vztahu a jsou pro tento smluvní vztah závazné.

3. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

II. Smluvní vztah mezi Poskytovatelkou a zákazníkem

1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, které je zákazníkovi zasláno na jeho emailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.

2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či produkty Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, není na něj v rámci smluvního vztahu s Poskytovatelkou nahlíženo jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

3. Webové stránky Poskytovatelky či jeho další prezentace na webu obsahují seznam a popis nabízených služeb a produktů včetně uvedení cen či rozsahu cen služeb a produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití. 

4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu obvykle na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatelky, nebo zašle email či požadavek prostřednictvím formuláře na webových stránkách, a využije tak způsoby, které Poskytovatelka v popisu svých produktů a služeb na svém webu stanoví.  

5. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávané službě či produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace.

6. Objednávku odešle zákazník Poskytovatelce provedením příslušné volby v rozhraní stránky či zašle email či vyplní formulář na webových stránkách, je-li tak stanoveno, není-li u jednotlivé služby či produktu stanoveno jinak.

7. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí objednávky na emailovou adresu zákazníka.

8. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky. 

9. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že služby, prezentované v rámci jeho internetových služeb, nemusí být vždy dostupné.

III. Platební podmínky

1. Zákazník získává přístup ke službám či produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak.

2. Poskytovatelka je oprávněna žádat úhradu zálohy. V takovém případě skutečnost sdělí zákazníkovi a vystaví proforma fakturu s pokyny k úhradě zálohy.

3. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena služby či produktu a způsoby její úhrady (bezhotovostním převodem, kdy se stanovuje lhůta splatnosti 14 dnů, není-li stanoveno v popisu služby či produktu jinak).

4. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatelka zákazníkovi po uhrazení celkové ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.

5. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny do stanoveného data poskytnutí služby či produktu či do 10 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší.

6. Poskytovatelka umožňuje úhradu některých svých služeb po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatelka si vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části služby či zhotovení určité části díla, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny služby, nebude další část či části služby nadále zákazníkovi zpřístupněny či nebude ve zhotovení díla pokračováno.

7. V případě, umožní-li Poskytovatelka úhradu ceny ve splátkách, je zákazník zavázán k úhradě celkové ceny produktů, služeb či díla, a v případě, byť jediného prodlení se splátkou se stává splatnou celková sjednaná cena.   

IV. Produkty a jejich dodací podmínky

1. Poskytovatelka nabízí produkt „Tvorba webů“ dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, s tím, že termín dodání, rozsah poskytovaných služeb a cenu sjedná Poskytovatelka se zákazníkem individuálně a tuto dohodu stvrdí vzájemně v emailu. Součástí této dohody bude rovněž uvedeno ujednání o autorských právech (licenci), je-li předmětem objednávky autorské dílo. Nestanoví-li smluvní strany jinak, poskytuje Poskytovatelka k autorskému dílu nevýhradní, místně a časově neomezenou licenci. Cena za licenci bude na faktuře vyznačena zvlášť.

2. Poskytovatelka nabízí produkt „Správa webů“, kdy je tato služba nabízena za cenu a dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní či individuálně sjednanou se zákazníkem, s tím, že termín dodání a rozsah poskytovaných služeb sjedná Poskytovatelka se zákazníkem individuálně a tuto dohodu stvrdí vzájemně v emailu. Není-li mezi Poskytovatelkou a zákazníkem sjednáno jinak, je služba „Správa webů“ poskytována na dobu neurčitou a tuto spolupráci může kterákoliv ze smluvních stran ukončit výpovědí (zaslanou mailem druhé smluvní straně) s výpovědní lhůtou dvou měsíců ode dne doručení výpovědi.  

3. Poskytovatelka dále nabízí produkt „Konzultace“, kdy je tato služba nabízena za cenu a dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní či dle individuální domluvy se zákazníkem, s tím, že termín dodání, rozsah poskytovaných služeb a cenu sjedná Poskytovatelka se zákazníkem individuálně a tuto dohodu stvrdí vzájemně v emailu.

4. Poskytovatelka dále prostřednictvím svých stránek nabízí ke stažení za úhradu digitální produkty, jako jsou šablony, vzory a podobně, a to za cenu a dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní. Webové šablony jsou postavené na prémiovém rozhraní Divi a poskytovatelka je majitelem licenčního klíče. Zákazník má právo na změnu licenčního klíče a použití vlastního. Zákazník nemá právo na úpravu creditu v patičce, tzn. v každém případě musí být v patičce šablony uvedeno jméno poskytovatelky.

5. Online či osobní konzultace (a to vč. konzultací nezbytných v rámci jiných zakoupených produktů) budou dodány dle podmínek a za cenu uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných.

6. Šablony a další vzory ke stažení budou dodány zasláním odkazu či jiného technického řešení po úhradě stanovené ceny.  

7. Poskytovatelka stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ služeb a produktů či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu, se v případě nevyčerpání všech součástí (konzultací apod.) z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti produktu nevrací. Cena balíčku je stanovená za produkt, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části.  

8. Zákazník bere výslovně na vědomí, že v případě sjednané osobní či online konzultace je možné nejpozději ve lhůtě 24 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.), jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky.

9. V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské či jiné přístupové účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích k takovémuto účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám.

10. Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat objednané služby či produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení objednávky Zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatelka oprávněna dobu poskytované služby prodloužit. 

V. Odstoupení od smlouvy 

1. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu či produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či nevhodném, urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb Poskytovatelky zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.  

2. Poskytovatelka výslovně upozorňuje zákazníky, že možnost využití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku se uplatní, jen je-li zákazník spotřebitelem a neuplatní se ve vztazích mezi podnikateli.

3. Je-li zákazník v postavení spotřebitele, tak vzhledem k tomu, že v případě zakoupení šablon či vzorů bezprostředně po provedení úhrady je zákazníkovi poskytnuta část či celé plnění (způsobem vylučujícím možnost navrácení plnění), v takovém případě není možné ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u produktů a služeb nabízených prostřednictvím stránek www.lucietomanova.cz či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučeno užití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je tedy vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny za tyto zakoupené produkty.

VI. Ujednání o reklamaci  

1. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba či produkt rozpor s jeho objednávkou či pokud je dodaná služba technicky nedostupná či chybí-li její část. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatelky emailem bezodkladně po jejím zjištění. V rámci reklamace Poskytovatelka potom bezodkladně poskytne bezvadné plnění v souladu s objednávkou.

2. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady anebo výskytu většího počtu vad má zákazník právo požadovat výměnu produktu za jiný, ve stejné hodnotě či s doplatkem navíc, umožňuje-li to charakter produktu, anebo od smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady může zákazník požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny.

3. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na emailovou adresu: info@lucietomanova.cz.  

4. V případě, dojde-li k nefunkčnosti a/nebo nedostupnosti webu či jeho součástí či aplikací z důvodu zásahu zákazníka, robota, konfliktem pluginů nebo chyby v aktualizaci, případně o neoprávněný zásah třetí osoby (hackerský útok), nepovažuje se uvedená nefunkčnost či nedostupnost webu za důvod k reklamaci dle tohoto článku. V případě, bude-li zákazník požadovat opravu webu z těchto uvedených důvodů, budou strany postupovat tak, že uzavřou objednávku na danou službu, v jejímž rámci sjednají cenu, termín plnění, případně další podmínky. 

VII. Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatelka poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedených v popisu služeb. Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jím poskytované služby získá zákazník obchodní, finanční či osobní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.

2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k jím poskytovaným službám a produktům, webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či v rozporu nebo nad rámec udělené licence či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.  

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.

4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.

5. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatelky.

6. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

7. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 01.04.2022, kdy byly zveřejněny na stránkách www.lucietomanova.cz.  

Ing. Lucie Tomanová